Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Koordynator do spraw dostępności Komendy Miejskiej Policji w Grudziądzu

Komendant Miejski Policji w Grudziądzu powołał koordynatoa do spraw dostępności.

asp. Łukasz Kowalczyk -  Oficer Prasowy KMP w Grudziądzu, tel. 47 754 53 91, kom. 603 398 295,


Do zadań koordynatora nalezy, m.in. zapewnienie realizacji dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie informacyjno-konsultycyjnym w szczególności:

  1. monitorowanie działalności KMP w Grudziądzu  i jednostek podległych w zakresie zapewnienia
    dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
  2. udzielenie konsultacji osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie ich uprawnień
    wynikających z ustawy, realizowanych przez KMP w Grudziądzu.
  3. zwiększenie świadomości funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w obszarze zasad
    równego traktowania osób wymagających szczególnego traktowania.
  4. prawidłowa i terminowa realizacja przedsięwzięć związanych z raportowaniem dostępności
    (art. 11 Ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostepności osobom ze szczególnymi
    potrzebami, tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062 ze zm.).
  5. po opracowaniu raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi
    potrzebami i zatwierdzeniu przez Komendanta Miejskiego Policji w Grudziądzu (co 4 lata,
    najpóźniej do dnia 31 marca danego roku), opublikowanie go na stronie podmiotowej
    Biuletyn Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Żninie oraz przekazanie
    go za pośrednictwem Pełnomocnika Komendanta Wojewódzkiego Policji w Bydgoszczy
    ds. Ochrony Praw Człowieka do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 27.03.2023
Data modyfikacji : 29.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Grudziądzu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Łukasz Kowalczyk
Osoba udostępniająca informację:
Łukasz Kowalczyk Oficer Prasowy
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Olszak
do góry